Tort de pepene

Anunt de la inceput ca nu stiu daca voi putea posta mai multe poze,pentru ca nu mai vrea!!!!;nu stiu ce are si nu pot apela la cineva pentru ca nu cunosc;asa ca pentru o perioada pana rezolv sper sa va multumiti doar cu o fotografie sau doua;multumesc pentru intelegere!!
M-am hotarat sa fac acest tort pentru ca nu am reusit pana acum sa gasesc un pepene bun si dulce,sa-l pot manca cu placere si ca sa nu-l mai arunc,am cautat pe google sa vad daca se gasesc ceva dulciuri facute cu pepene;am gasit ceva,am cules de la fiecare,am adaptat reteta la ingredientele pe care le-am avut  si priviti!!
Ingrediente:3oua,3linguri faina,3linguri zahar,un praf de sare;
Crema: miezul de la un pepene de 1kg,5linguri zahar,3plicuri gelatina,200ml frisca lichida
Albusurile batute spuma tare cu un praf de sare si zahar,adaugam pe rand galbenusurile,faina cate putin amestecand cu o lingura;rasturnam compozitia in forma mica de tort unsa sau tapetata cu hartie de copt si lasam la cuptor pana se rumeneste
Pepenele curatat de coaja si seminte il punem in blender,piureul intr-un vas pe foc cu zahar iar dupa ce s-a topit adaugam gelatina hidratata in apa rece;amestecam bine pana se topeste gelatina appoi lasam la frigider pana se intareste putin dupa care o amestecam cu frisca batuta
Forma in care am copt blatul,o imbracam in folie alimentara,punem blatul,il insiropam putin apoi turnam crema,nivelam suprafata si-l lasam la frigider pana a doua zi cand il scoatem,indepartam folia si-l ornam dupa inspiatia fiecaruia.
Pentru ca pepenele nu are nici o aroma,puteti adauga ori ce aroma aveti prin casa iar pentru sirop,puteti folosi zeama de compot.
Hai ca a mers!!Doamne Ajuta sa mearga!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme