Paste cu ierburi aromatice si pesto

Asa dupa cum am spus si la alta postare,am cumparat o cutie de tagliatelle cu ierburi aromatice iar in cutie sunt 6cuiburi iar eu cum sunt singura,cand mi-e pofta de paste imi fierb cate un cuib si e suficient pentru o portie.
AVEM NEVOIE DE:
paste tip tagliatelle cu ierburi aromatice
2linguri sos pesto verde
1ceasca parmezan ras
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun la fiert pastele in oala cu apa si 1/2lingurita sare,se lasa dupa instructiunile de pe ambalaj,dupa ce au fiert se strecoara,se pun inapoi in oala,se amesteca bine cu sosul pesto cat sunt calde,apoi se servesc imediat cu parmezan deasupra.

 
 

2 comentarii:

  1. De unde pot cumpăra acele paste ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La LIDL cand este saptamana italiana,se gasesc tot felul de paste dar si la Kaufland se mai gasesc,eu de acolo le-am luat!

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme