Hamsii prajite cu sos de usturoi


Ca o mica introducere,vreau sa va spun ca familia mea,este o mare devoratoare de peste,datorita faptului ca m-am nascut si am crescut langa Dunare,in mijlocul pescarilor,de aceea sa nu se mire nimeni ca majoritatea retetelor postate de mine,vor fi cu peste.Intr-o zi,mi-am adus aminte,de felul cum mancau fetele mele acesti mici pestisori prajiti;fiecare cu farfuria ei,se asezau in pat si se uitau la tv,iar in cateva minute,farfuria se golea;nu este o reteta deosebita,ci mai mult este un fel de mancare,atunci cand suntem in criza de idei(pentru mine este)

Ingrediente:1kg de hamsii proaspeti sau congelati,2cani cu faina,sare,1ceasca de ulei pentru prajit,1capatana de usturoi,2-3linguri de ulei pentru mujdei,1ceasca de lapte batut

Eu,cand curat acesti pestisori,nu am nevoie de cutit;rup capul,trag in jos spre burta si ies si intestinele;spal pestele,il pun sa se scurga,il dau cu sare si-l mai las putin sa se sareze.

Intr-un bol,pun faina,iau cate o mana de peste,il amestec cu faina,il scutur printre degete de surplusul de faina,apoi il pun la prajit in baie de ulei;dupa ce s-a rumenit,il scot pe prosoape de hartie,fac mujdeiul de usturoi si ca sa-i mai ia din tarie,eu il amestec cu lapte batut;pun intr-un bol mic sosul,de jur imprejur pestele si..pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme