Flan de portocale

Aceasta prajiturica e de fapt o crema frantzuzeasca,un fel de creme brulee,mai am retete de acest fel pe aici si sunt super delicioase.
Ingrediente:2portocale,1lde lapte,300g zahar,esenta de vanilie,6oua
Spalam portocalele,le stregem si radem una;laptele pus intr-un vas,il fierbem 10min cu coaja rasa de portocala si esenta de vanilie apoi dam vasul deoparte sa se raceasca;intr-un bol frecam bine ouale cu jumatate din zahar,turnam laptele cald amestecand continuu,strecuram,si punem lichidul in forme mici iar formele in tava cu apa fierbinte pana la jumatatea formelor;lasam tava la cuptor la foc mic 1h;in acest timp,curatam a doua portocala in forma de panglica si o oparim in apa 2-3min apoi o punem la scurs;stoarcem ambele portocale si punem sucul intr-un vas pe foc impreuna cu restul de zahar si lasam 4-5min dupa care-l dam la rece;dupa ce am scos flanul de la cuptor,dam la frigider pana in momentul servirii,cand punem sos deasupra si ornam cu fasii de coaja de portocala.

Un comentariu:

  1. Tare-mi mai place flanul asta de porto !!!Musai ca e delicios...l-as face si eu dar nu am formele alea mici....De unde le-ai achizitionat ???
    Felicitari !
    Te tzuc cu drag si sa ai o saptamana incarcata cu multe realizari !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme