Noodles soia inedit cu sos de rosii

Nu stiu daca va place soia dar noua ne place foarte mult,chiar am cateva retete cu soia pe aici care au avut un mare succes in familie si nu numai;important e ca sa stii cum s-o pregatesti iar eu stiu pentru ca le gatesc dupa gustul meu si credeti-ma ca am asa ceva, este parerea mea si a celor care mi-au gustat din majoritatea mancarurilor facute de mine!
Ingrediente:1punga nodles soia inedit,1ceapa,1cutie de rosii in bulion,1punga cu paste scurte,sare,piper,cimbru,4-5catei de usturoi,3linguri ulei de masline
Intr-un vas pun sa fiarba 5min soia impreuna cu sare,piper,cimbru,usturoi pisat;separat in cratita cu ulei,calim ceapa tocata marunt,adaugam rosiile pasate,lasam sa fiarba 5min apoi adaugam soia si 1polonic de apa de la fiert;dupa cateva clocote,condimentam dupa gust,oprim focul si servim impreuna cu pastele fierte si scurse si busuioc verde.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme