Marmelada de capsune in decembrie

Am facut aceasta marmelada acum,din doua motive:pentru ca am fost plecata exact in momentul cand erau fructele in toi si Costel dragul meu sot,le-a pus la congelator si al doi-lea motiv e ca sunt prea multe si mai am si eu nevoie de spatiu sa pun un pui,o chestie acolo,ca doar suntem in Sarbatorile de iarna,nu???
Ingrediente:capsune congelate,zahar,1lamaie,1baton de vanilie,1anason stelat
Capsunele le-am pus intr-o sita,sita intr-un castron si le-am lasat pana a doua zi;
Sucul rezultat l-am masurat cu 1cana si la doua cani de suc am pus 1cana de zahar,am adaugat semintele de la pastaia de vanilie,anasonul stelat si am lasat pe foc pana s-a legat apoi am adaugat capsunele
Dupa 10min de fiert,am scos anasonul,am pasat cu blenderul,am lasat sa mai fiarba 10-15min,timp in care am amestecat continuu,altfel se lipeste,am adaugat zeama de lamaie(daca e prea mare nu o puneti toata,doar jumate),apoi am pus fierbinte in borcane.
In concluzie,se poate face marmelada,gem sau dulceata si in luna decembrie!!!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme