Tarta cu branza si fructe

Aceasta reteta am facut-o dintr-o fila de calendar si este foarte gustoasa.
INGREDIENTE:1pachet cu biscuiti digestivi,50g unt,50g ciocolata neagra,1pumn de arahide sarate
Crema:1cutie ricota,1cutie mascarpone,5linguri smantana,4oua,1cana zahar,3linguri unt de arahide,500g fructe de padure de la congelator(eu am avut zmeura),4linguri zahar brun
In primul rand se pu fructele intr-o sita sa se decongeleze si sa-si lase sucul;daca sunt puse de seara e mai bine.
Biscuitii,untul,ciocolata si arahidele se pun in robotul de bucatarie sau pe rand se piseaza in lipsa robotului apoi se amesteca bine si se tapeteaza pana sus,o forma de tarta cu pereti detasabili
Sa nu va luati dupa poza mea,trebuie pana sus blatul,dupa care se lasa la frigider.
Intr-un castron se bat bine ouale cu un praf de sare si zahar,se adauga brana,smantana si untul de arahide
Dupa omogenizare,se rastoarna in forma peste blat si se lasa la cuptor la foc mic pana se coace;eu am lasat-o mai bine de 2h,de aceea am senzatia ca din ingrediente-i lipseste faina;cu faina sau fara,mi-a iesit ca doar am rabdare!!
In acest timp,se pune pe foc sucul de la fructe intr-un vas impreuna cu zaharul brun iar cand s-a legat,se adauga zmeura se lasa pe foc 4-5min apoi se opreste focul si se lasa la rece.
Dupa ce tarta s-a rumenit iar interiorul nu mai este moale,se scoate,se unge cu dulceata facuta,apoi se mai lasa la cuptor cateva minute.
Dupa ce s-a racit se scoate din forma,se taie si se serveste.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme