Gat de gasca umplut

Am avut o gasca de la tara,am facut ce am facut din ea si m-am gandit ca ar fi bine sa-i valorific si pielea gatului ca si asa nu e mancata de nimeni;asa ca m-am pus pe treaba.
Eu care sunt foarte exigenta cu aspectul din farfurie,de data asta nu e vina nimanui ca aspectul nu e dupa asteptarile mele,asta pentru ca organele la fiert s-au inchis la culoare.Am adaugat in compozitie niste seminte de cereale in loc de orez,am crezut ca-si schimba culoarea dar nu a fost asa.
Asta e,mi-am acordat o nota mica la aspect,cu nota mare la gust si am obtinut nota de trecere!!!!
Ingrediente:gatul de la gasca,organele,pieptul sau carnea de la o pulpa,depinde la ce vreti sa renuntati,sau puteti pune 1piept de pui,1borcan cu ciuperci taiate,1ceasca amestec de seminte de cereala sau orez,,50ml vin alb,sare,piper,1ou,50g masline fara samburi
Pieptul si maruntaiele fierte se paseaza la blender dar nu de tot,sa mai ramana bucatele mici de carne
se amesteca cu ciupercile,ou,semintele fierte,vinul,sare,piper,maslinele taiate rondele;dupa omogenizare se gusta si se mai potriveste de condimente;
Se coase gatul la un capat,se umple cu compozitie,se coase si la capatul respectiv,se pune gatul intr-un vas de yena,pe langa el morcovi mici sau mari taiati rondele,putina apa,se acopera vasul si se lasa la cuptor 20min;
Dupa acest timp se scoate capacul si se mai lasa cateva minute sa se rumeneasca.
Atentie daca vreti sa-l intoarceti cu furculita ca se rupe!
Dupa ce s-a racit se scoate pe un platou se feliaza si se serveste cu ce doreste fiecare,salata,castraveti,ardei gras,rosii,muraturi sau mustar.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme