Paste cu fructe de mare

Imi plac fructele de mare,imi plac pastele,imi place aceasta combinatie si de cateori fac asa ceva,imi vine in minte sa mai adaug cate ceva,de aceea am mai multe astfel de retete aici dar nici una nu seamana cu alta.
AVEM NEVOIE DE:
1pachet cu paste scurte
150g creveti
150g carne de scoici
1cana cu rosii cherry(de la congelator)
50ml vin alb
1ceapa mica
ulei cu aroma de usturoi
1ardei iute
busuioc uscat si verde
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu 2linguri ulei cu aroma de usturoi se caleste ceapa tocata foarte marunt,se adauga ardeiul rondele fine,rosiile,vinul,dupa 5min.se adauga si fructele de mare si se lasa pe foc 15min
In acest timp se fierb pastele in apa cu sare 8min apoi se strecoara
Dupa ce s-a format un sos consistent
se potriveste de gust,se adauga 1lingura busuioc uscat apoi se rastoarna in vasul special
Se serveste ornat cu busuioc verde.



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme