Peste englezesc

Azi am intrat cu ordinea in congelator si am observat ca nu am nimic in afara de o rata si un sertar cu peste!!! aoleu imi place mie pestele dar nici chiar asa!!!! trebuie sa-l gatesc pentru ca nu-i bine sa fie tinut prea mult,asa ca am inceput cu prima.
AVEM NEVOIE DE:
500g fileuri de peste
20g unt
2linguri faina
4linguri pesmet
sare,piper
patrunjel

SOS ENGLEZESC:
3galbenusuri
200g unt
zeama de lamaie
2linguri capere
sare
GARNITURA:
1ceasca cu orez brun integral

CUM SE PROCEDEAZA:
Fileurile portionate,condimentate,se trec prin faina,unt topit apoi prin pesmet,se pun intr-o tava cu hartie de copt si se coc la cuptor 25min
In acest timp se pregateste sosul;se freaca galbenusurile cu 2linguri apa,se adauga 2/3din pachetul de unt taiat cuburi,si se pune vasul pe bain-marie amestecand mereu iar cand s-a ingrosat se da deoparte si se amesteca cu restul de unt topit si racit;se pune din nou pe bain-marie si se amesteca pana devine dens apoi se condimenteaza,se adauga zeama de lamaie dupa gust si caperele
Dupa ce pestele este gata
Si orezul pentru garnitura este fiert
Se serveste pe farfurie pestele,alaturi orezul,deasupra sos si patrunjel tocat marunt iar sosul ramas pus intr-o sosiera.
Ma simt obligata sa va spun ca ce am facut eu,este reteta simplificata pentru 1persoana pentru ca nu avea rost sa fac reteta integrala deoarece doar eu si Mitza mancam peste(pisica)!!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme