Peste cu pasta harissa

Am venit din Franta cu aceasta pasta Harissa dar si cu reteta;am auzit de multe ori pe la tv despre aceasta pasta,acum o am si eu si voi gati cu ea diferite retete;deocamdata am inceput cu peste si probabil ca urmatoarea tot peste va fi pentru ca este ceva super deosebit si gustos!

AVEM NEVOIE DE:
4fileuri de peste
2linguri pasta harissa
1lingurita chimion macinat
1lingura cu varf de faina
1ceapa mare
100ml otet de vin rosu(merge si alb)
1/2lingurita scortisoara
2lingurite miere de albine
1lingura apa de flori de trandafir
50ml ulei 
1punga cu legume mexicane congelate
sare
50g stafide(optional,eu nu am pus)
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un bol se amesteca 1lingura de pasta harissa cu putina sare si chimionul macinat,se maseaza fileurile pe ambele parti,se pun intr-un vas si se lasa la frigider cateva ore;daca sunt tinute pana a doua zi este mai bine pentru ca nu se simte iuteala de la pasta foarte tare
A doua zi se trece pestele prin faina si se prajeste in ulei incins,se scot pe o farfurie iar in uleiul ramas(daca nu este curat se scurge in alta tigaie),se caleste ceapa tocata marunt,se adauga restul de pasta
otetul,scortisoara,putina sare si 300ml apa;se lasa pe foc pana scade putin apoi se adauga mierea,apa de trandafiri,pestele
iar dupa 2min.se opreste focul.
Pentru gustul meu,data viitoare voi pune otet mai putin.
Intr-un vas cu 1lingura unt,se pun legumele fara sa fie dezghetate
dupa ce a scazut apa din ele se adauga 1ceasca cu apa,putina sare si se lasa in continuare pe foc sa fiarba pana scade toata apa;
Se serveste pestele alaturi de legume!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme