Parada lunii Octombrie cutia misterelor

Am ajuns si la sfarsit de luna cand tragem linie si adunam,daca avem ce! spre surprinderea mea, am avut ce aduna chiar daca eu am fost prezenta la unele doamne,mi-as fi dorit ca sa-mi intoarca vizita cum se spune pe romaneste dar se pare ca fiecare-si vede interesul!!
Nu a fost o provocare grea,am scos din cutie GUTUIA,am zis ca-i toamna,nu se poate ca sa nu se faca o dulceata,un compot,o mancare de gutui(cui ii place)dar nu mai vorbesc cate dulciuri se pot pregati.
Pana la urma am fost foarte multumita,iar fetele chiar m-au surprins cu bunatatile pe care le-au facut.
1-ANCA BAN ROMAN m-a surprins cu doua retete una fiind Gutui coapte cu nuci
si  Pui la cuptor cu gutui Ambele arata minunat Ancuta,sper ca v-a placut!
2-MONICA HOROIU cum sa ma lase prietena mea de suflet,chiar daca am pus-o putin in incurcatura tot s-a descurcat ca de fiecare data! multumesc mult Monica! A pregatit o  Budinca de paste gutui si iaurt
care arata intr-un mare fel,cred ca si gustul e pe masura!
3-SIMONA GEORGESCU o fata si o prietena(virtuala)deosebita care mi-e draga foarte tare,m-a dat gata cu Salam de biscuiti cu miez de gutui
care si el arata intr-un mare fel;am si eu o reteta de salam cu gutui dar vreau s-o fac pe a ta draga Simona intr-un viitor apropiat,oricum reteta e la pastrare!!
4-LAURA MARIA DIN a venit cu reteta  Piept de pui cu gutui
Chiar ma gandeam,oare face cineva o mancare cu gutui??pana la urma a riscat Laura dar i-a placut din cate am inteles!
5-MARGARETA CISMASIU a facut o super placinta pe care o voi incerca si eu dupa ce ma mai eliberez din alte probleme pentru ca modul ei de pregatire mi s-a parut interesant iar cum mie-mi place gutuia cred ca va fi ceva sublim,cum de altfel a fost si placinta Margaretei! Placinta cu gutui
6-MIOARA MIOARA nu s-a incadrat in tema propusa dar am luat aceasta reteta ca si bonus pentru ca de cand sunt activa in acest grup,nimeni nu a propus alcoolul adica taria;a fost vin,smapanie dar tuica nu si dupa atatea dulciuri,e binevenit un digestiv,zic chiar daca e tot dulce si el!!Lichior de gutui
7-CRISTINA IULIANA PANA a ajuns  draga de ea pe ultima suta de metri, cu niste Painici umplute cu dulceata de gutui si branza dulce

ca salivezi numai cat te uiti la ele.Te pup Crisule ca nu m-ai lasat!
8-MARIA ZAMBETANIA o fata tot la fel de draga mie,atat de draga,de parca ne-am fi cunoscut de-o viata!! cine stie poate intr-o alta viata chiar am fost prietene,a venit si ea tot pe ultima suta cu o reteta de reteta si anume
Prajitura cu gutui caramelizate O minuna de prajitura Mariuca,te pup si multumesc!

Am facut si eu ceva delicios,  pentru ca asa se obisnuieste si anume
    Cheesecake cu gutui

Atat e pentru aceasta luna si nu pot decat sa va multumesc ca m-ati onorat cu prezenta,v-ati facut timp pentru mine,ati pregatit aceste delicatese si va imbratisez cu mult drag!
Pentru ca regula este ca sa propun pe cineva sa fie gazda in luna Noiembrie,m-am gandit la MONICA HOROIU
Sper sa fie o cutie frumoasa si usoara draga mea. 




4 comentarii:

  1. Ai ales o gazda minunata, Lulu! Sunt tare fericita ca ai adunat toate gutuioasele astea, meritai cu varf si indesat o parada bogata! Pentru dimensiunile de azi ale Provocarii, chiar e o parada bogata si te felicit! Multumesc pentru toate cuvintele tale calde, este exact ce simt si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O parada minunata cu retete una si una .

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata parada,cu deserturi si mancari.Variata si colorata.Multumim Lulu pentru gazduire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult fetelor,datorita voua am reusit o asemenea parada!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme