Budinca de tapioca cu curcuma si aroma de violete

Am vazut la o prietena pe FB,postata astfel de budinca in diferite culori si mi-a ramas mintea la ea pentru ca tare frumos arata.
Acum am facut si eu cu ce am avut dar mai tarziu,pe la vara voi reveni;pentru aroma de violete,am pus putin sirop de violete adus din Franta,am crezut ca se coloreaza dar nu a fost sa fie,in schimb aroma a fost bestiala ca sa zic asa,cu cateva picaturi de esenta,tot din Franta.
AVEM NEVOIE DE:
5linguri tapioca
1cutie lapte de cocos
200ml lapte
1lingurita praf de curcuma de la Kotanyi
1varf de lingurita pudra de ghimbir de la Kotanyi
1lingura sirop de violete
1/2lingurita esenta de violete
1ceasca cu zmeura
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune tapioca intr-un vas cu apa rece pentru 20min sa se umfle,se scurge apoi se pune intr-un vas cu lapte si laptele de cocos pe foc,amestecand continuu sa nu se lipeasca.Dupa ce s-a ingrosat,se imparte in doua vase,intr-unul se amesteca curcuma si ghimbirul iar in al doi-lea siropul si esenta
Se pun in cupe intercalat din cele doua budinci iar intre ele zmeura;se lasa la frigider pana in momentul servirii si se orneaza cu zmeura deasupra.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme