Pateuri cu salam si cascaval

Intr-o zi,era frig afara si eu nu ca nu as fi avut alta treaba,dar ma mancau degetele sa umblu la cuptor!😜😜😜
Am scos din congelator un pachet de foitaj,am pus pe el ce am gasit prin frigider si gata pateurile!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet de foitaj
3felii de salam(rotunde mari)
100g cascaval ras
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
Foitajul dezghetat,se taie pe lungime in trei foi;daca aveam salamul felii mai mici,imi rezulta mai multe pateuri,asa am avut doar trei,suficient cat mi-am facut pofta.
Se pune intr-o margine felia de salam,deasupra cascavalul ras
se acopera cu partea de aluat ramasa libera
se sigileaza bine marginile,se pun in tava pe hartie de copt,deasupra se fac 2-3taieturi,se ung cu galbenus
apoi se lasa la cuptor 10-15min cat se rumenesc
apoi se servesc imediat;un deliciu!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme