Miel grecesc

Este o reteta reciclata cum ar spune prietena mea Medi!am dat de ea in caietul cu retete dar nu am postat-o din lipsa de timp.
AVEM NEVOIE DE:
1kg carne de miel(eu nu prea am avut carne)
20ml ulei de masline
150ml vin
1ceapa
1cutie cubulete de rosii
2linguri pasta de rosii 
1capatana de usturoi
sare
piper
1lingura oregano Kotanyi
1/4lingurita cimbru Kotanyi
1lingurita menta Kotanyi
 
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea spalata,uscata,se prajeste putin pe ambele parti in ulei,apoi se scoate si se pune intr-un vas termorezistent sau o tava
 In uleiul ramas,se caleste ceapa tocata marunt,usturoiul de asemenea,
se adauga rosiile,dupa ce s-a format un sos se adauga pasta de rosii
apoi vinul,ierburile aromate,sare,piper,se rastoarna peste carne
apoi se lasa la cuptor 1h cu vasul acoperit
Pentru garnitura se foloseste orez fiert,cartofi sau ce doreste fiecare.
La mine a fost o intamplare sa am orez cu ciuperci si a fost binevenit




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme