Mini checuri cu pudra de roscove

Am fost intr-o zi la LIDL sa caut ceva si am dat peste altceva,pentru ca asa suntem noi femeile(cel putin eu),ne fug ochii dupa tot felul de nimicuri,care mai tarziu vor sta cuminti in cutii!!!
Am vazut aceasta forma, mi s-a parut buna, interesanta si bineinteles ca am luat-o iar acasa am probat-o!!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
100g faina
3linguri pudra de migdale
2linguri fulgi de cocos
2linguri pudra de roscove
150g zahar
1plic praf de copt
2plicuri zahar vanilat
4linguri ulei
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat albusurile tare cu un praf de sare,zahar si zahar vanilat,se amesteca usor cu o spatula cu galbenusurile frecate cu ulei adaugat cate putin,
apoi cu amestecul de faina,praf de copt,cocos si pudra de migdale

 Se imparte aluatul in doua vase,si intr-unul se incorporeaza pudra de roscove si 2linguri cu apa calda sau lapte
In forma achizitionata,se pune in fiecare "gauace"cate o lingurita din compozitia alba apoi o lingurita neagra,pana se umplu
Va spun ca sunt destul de adanci aceste mici gauri,pentru ca am facut alta data, doua checuri cu aceste ingrediente
Se bate forma de masa ca sa intre bine aluatul in colturi apoi se lasa la cuptor 40min la foc mic
Dupa ce s-au rumenit,se scot si se pudreaza cu zahar.



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme