Paste cu sos ragu

Imi plac pastele de orice fel dar cele proaspete mai mult.
Am fost la cumparaturi cu Miha si cand am vazut cate feluri de paste proaspete sunt,nu m-am putut abtine si am cumparat o punga chiar daca as fi vrut ca pe toate sa le iau,nu mai stiu denumirea lor pentru ca aici toate pastele au o denumire dar sunt un fel de taitei mai mici si cum am facut cu o zi in urma sos ragu,am facut proba.
Pentru cine doreste reteta sosului,se gaseste AICI
AVEM NEVOIE DE:
paste proaspete
sos ragu
parmezan ras
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun pastele in apa cu sare care clocoteste pe foc,se lasa la fiert 5-8min,se scurg apoi se impart pe farfurii,deasupra se pune sos si parmezan
Pentru cine doreste,pastele scurse se pun din nou in vas si se amesteca cu sos iar pe farfurie se pune parmezan deasupra.
Ambele variante sunt delicioase!
Pofta buna!
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme