Tort cu trei feluri de ciocolata

Uite cum imi gasesc de treaba cand nu am ce face!!!
Avand multa ciocolata care trebuie consumata,am gasit o reteta pe un site francez o reteta care arata intr-un mare fel,totul a decurs bine pana am ajuns sa-l glazurez,o glazura oglinda vreau sa zic,asa trebuia sa fie dar nu mi-a iesit de loc,veti spune ca nu am tradus corect,nuuu pentru ca nu e prima data cand incerc aceasta glazura si nu-mi iese,nu stiu unde gresesc pentru ca urmez pasii din reteta,asa ca l-am lasat  cum a iesit!!😢😢😢
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
80g faina de migdale
80g zahar pudra
20g faina de grau alba
1ou+1albus
20g zahar tos
20g unt topit
MOUSSE DE CIOCOLATA CU LAPTE:
100g ciocolata cu lapte
50ml lapte
200ml frisca lichida
3foi de gelatina
MOUSSE DE CIOCOLATA ALBA:
100g ciocolata alba
50ml lapte
200ml frisca lichida
3foi de gelatina
MOUSSE DE CIOCOLATA NEAGRA:
100g ciocolata neagra
50ml lapte
200ml frisca lichida
3foi de gelatina
GLAZURA:
200g ciocolata neagra
200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru BLAT se amesteca intr-un castron faina de migdale,zaharul pudra,faina de grau,apoi se adauga oul intreg,se mixeaza pana rezulta o compozitie cremoasa apoi untul topit si racit si se mixeaza in continuare.
La final se incorporeaza cate putin din albusul batut tare cu un praf de sare si zaharul tos si se amesteca cu spatula
Se rastoarna in tava cu diametru de 20cm si la cuptor va sta 15min pana se rumeneste usor dupa care se scoate si se lasa sa se raceasca
Pentru MOUSS_UL DE CIOCOLATA CU LAPTE se topeste pe bain marie ciocolata rupta in 50ml  lapte, se da vasul deoparte, se amesteca pentru omogenizare,apoi se incorporeaza gelatina hidratata in apa rece si se lasa vasul la frigider sa se raceasca foarte bine,dupa care se amesteca usor cu frisca batuta tare si se rastoarna peste blatul care este introdus in inelul de la tort si pus pe un platou.
Se niveleaza apoi se lasa la frigider2h sa se intareasca
Pentru celelalte doua  mouss-uri,procedeul este identic cu primul,se rastoarna mouss-ul de ciocolata alba peste primul,se niveleaza si din nou se lasa la frigider
Mouss-ul de ciocolata neagra se rastoarna si el peste cel alb,dupa nivelare se lasa la frigider pana a doua zi
Pentru GLAZURA se topeste ciocolata pe bain marie in frisca,se amesteca energic sa se lichefieze apoi se toarna peste tort din mijloc si se lasa sa curga pe margini apoi se orneaza
Eu am pus cateva bomboane si am presarat deasupra zahar aurit si ornamente Dr.Oetcher





 

       
   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme