Clatite

Doamne de cand am aparatul asta de facut clatite,nici nu mai stiu!
Acum daca tot stam in casa,ne gasim de treaba,am facut clatite si in 20min am fost gata,fara fum,fara alte probleme,se merita sa ai un asa aparat in casa,mai ales unde sunt copii pofticiosi de clatite!
AVEM NEVOIE DE
3oua
250g faina
10g unt topit
500ml lapte rece
un praf de sare 
gem
CUM SE PROCEDEAZA
Se pun toate ingredientele intr-un castron mai putin laptele si se amesteca cu un tel,apoi se adauga lapte cate putin amestecand energic,evitand cocoloasele iar la final se lasa sa se odihneasca 30min
Se rastoarna compozitia in bolul din dotare(poza de sus),se pune aparatul in priza si se lasa pana se termina aluatul pentru ca este pravazut cu un declansator care opreste alimentarea cand ajunge la temperatura optima,cum avem la frigider
Se intoarce aparatul cu fata bombata in jos,se lipeste de aluat,se intoarce imediat,la 2-3sec se intoarce clatita cu o spatula de lemn iar dupa alte 2-3sec,se scoate pe farfurie
Dupa ce s-au facut toate se ung cu diferite gemuri sau dulceata,ce are fiecare,se pun pe farfurie si deasupra se pune toping de fructe de padure,deliciu!
Gem de caise
Nutella
Dulceata de visine
Pofta buna!
Daca am aparatul,acum imi permit sa fac mai des clatite,abia astept sa vina copiii cu nepotii,cred ca vor zilnic sa le fac,stiu ca le plac
Acum 2021 cu dulceata de rubarba si capsune daca tot sunt proaspat facute

 






 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme