Budinca dulce cu paste

Am facut de multe ori astfel de budinca dar intr-o zi am vazut o alta reteta postata de Laura Laurentiu si mi s-a parut interesanta,ceva nou pentru mine
Am facut-o si intradevar are un gust senzational,spui ca mananci o prajitura nu paste
AVEM NEVOIE DE
1pachet de spaghete
500g branza de vaci proaspata
100g smantana fermentata
4linguri zahar
coaja rasa de portocala
5oua
putina sare
1ceasca cu pesmet alb
100g unt
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un castron se amesteca branza cu smantana,zahar si sare,coaja de portocala,galbenusurile iar dupa omogenizare cu pastele fierte si bine scurse
La final se incorporeaza usor albusurile batute spuma tare
Se rastoarna intr-o tava sau alta forma unsa cu 1/2unt si presarata cu 1/2pesmet,se niveleaza deasupra se pune restul de pesmet si restul de unt cubulete apoi la cuptor va sta 30min la 160de grade
Dupa ce s-a racit se rastoarna pe un platou se pudreaza cu zahar pudra si se serveste
Este buna rece dar eu calda as manca non stop!
sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme