Prajitura cu roscove si afine

Este prajitura preferata a fetei mele din Italia,de cate ori are pofta de ceva dulce,doar pe asta o face doar ca eu am inlocuit cacao pentru ca nu mai am cu pudra de roscove,este si mai sanatoasa decat cacao iar nucile cu afine de la congelator,tot asa nu am avut
Este super buna iar pudra de roscove are o aroma deosebita,cateodata nici nu mai e nevoie de vanilie sau alte arome.
AVEM NEVOIE DE
200ml lapte
200g unt
250g zahar
5lingurite pudra de roscove
3oua
11/2cana cu faina (cana obisnuita de ceai cu 250ml lichid)
1/2plic praf de copt
1lingurita otet
un praf de sare 
afine 1cana
arome dupa preferinta
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas pe foc se pune laptele,untul,zahar si roscove iar dupa ce este bine omogenizat si zaharul topit,se da vasul deoparte sa se raceasca bine
In siropul racit,se adauga galbenusurile,faina cu praful de copt,aromele si se mixeaza bine totul
Separat se bat spuma tare albusurile cu un praf de sare si otet,se incorporeaza apoi usor amestecand cu o spatula,se adauga jumatate din cantitatea de afine
apoi se rastoarna in tava cu hartie de copt sau unsa,deasupra se pun restul de afine si la cuptor va sta 30-40min la foc mediu
Dupa ce s-a racit putin se scoate pe platou,se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste
Sa va fie de folos!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme