Tava picanta cu ceafa de porc

 Am facut asa ceva cu foarte mult timp in urma,a fost o senzatie si acum am repetat-o chiar daca prin unele locuri am uitat ce trebuia facut,asta pentru ca nu am scris-o la momentul respectiv dar acum nu am repetat greseala!😎😎

 
AVEM NEVOIE DE
1kg ceafa de porc fara os
4linguri ulei
2linguri pasta de curry rosie
sare
1ardei gras rosu
1ardei gras galben
100ml vin alb
100g ciuperci Shimeji
1ceasca cu apa 
condimente pentru carne de porc
paste pentru servit
salata verde
CUM SE PROCEDEAZA
Carnea pudrata cu sare pe ambele parti si cu condimente apoi se rumeneste in ulei,se adauga vinul,apa,dupa 10min de fiert ciupercile,pasta de curry,se amesteca apoi se rastoarna totul in forma termorezistenta sau tava cu capac

 
 



Se lasa la cuptor la 180de grade 20min apoi se scoate vasul se pun deasupra ardeiii taiati fasii apoi se mai lasa 10min

 

Dupa acest timp,daca a scazut si carnea este fiarta,se opreste focul
Pastele se fierb in apa cu sare conform instructiunilor,se scurg,se pun pe farfurie2-3linguri,alaturi carne cu sos si se serveste cu salata verde


Sau dupa pofta copiilor,se poate servi si cu piure de cartofi

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme