Prajitura cu mandarine

 Am vazut pe You Tube aceasta reteta si cum aveam ceva mandarine care nu aveau nici un gust,le-am pus la prajitura iar finalul a fost unul super bun!


AVEM NEVOIE DE
6mandarine,depinde de tava
20g unt
ALUAT
2oua
1mandarina sau doua daca sunt mici
150ml ulei
un praf de sare
160ml apa
280g faina
1plic praf de copt
coaja rasa de portocala
100g zahar
CUM SE PROCEDEAZA
Mandarinele curatate,taiate in jumatati pe orizontala,le pui intr-o tava de 20x20cm unsa cu unt,cu taietura in jos apoi lasi deoparte
Eu nu am avut tava patrata si am folosit una rotunda dar prea mica 20cm diametru,trebuia una de 24cm sau 26cm
Mandarina de la aluat,curatata de coaja,o pasezi cu blenderul vertical,rezultatul il treci prin sita,il pui apoi intr-un castron,adaugi zaharul si coaja de portocala si mixezi bine,adaugi apoi ulei cate putin,faina cernuta cu praful de copt iar la final apa si amesteci bine
Dupa omogenizare,rastorni peste mandarine si la cuptor va sta 30min la 180de grade

 


 


Asta s-a intamplat daca nu am folosit o tava corespunzatoare si pentru ca prajitura trebuia sa stea pe platou rasturnata,am pus un prosop de bucatarie deasupra apoi o greutate si s-a aplatizat dar mi-a parut rau pentru ca s-a modificat consistenta prajiturii dar si asa tot foarte buna a fost!




Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme