Gem de afine congelate

 Am adunat in congelator anul trecut,tot felul de fructe,acum pentru ca au aparut fructele proaspete,am inceput sa fac cate ceva cu ele,diferite prajituri sau creme dar pentru ca cele mai multe au fost afine,le-am facut gem.
Nu difera procedeul,nu conteaza ca fructele sunt proaspete sau congelate,se face la fel dar va spun ca niciodata nu mai pun la congelator fructe mai mult de 1cana,sa fie doar cat fac o prajitura,pentru ca rezultatul gemului nu e pe gustul meu!
Am adaugat tot felul de arome,coaja rasa de lamaie,esenta pura de vanilie dar gustul si mirosul de congelator tot nu a disparut!!🙈
 

AVEM NEVOIE DE
2kg afine congelate
1kg zahar
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Punem afinele dezghetate sau nu,in vasul pentru dulceata impreuna cu zaharul si lamaia stoarsa,acoperim vasul si lasam pana a doua zi,cand punem vasul pe foc mare,amestecam cu o lingura de lemn si adunam spuma care se formeaza  
 

 

Daca lasam focul mare,trebuie sa fim foarte atente pentru ca sar stropi fierbinti care ne pot rani,de aceea va recomand sa va achizitionati o sita anti stropi care se gaseste si la Auchan
Dupa ce s-a ingrosat,punem gemul fierbinte in borcane curate,infiletam bine capacele,rasturnam borcanele sa se sprijine pe capace,astfel formand vidul dintre gem si capac,lasam 20-30min,apoi etichetam borcanele si le depozitam la camara
 

Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme