Aripioare KFC

 Mmmmm ce-mi plac aceste aripioare dar cand sunt facute de mine,mai mult imi plac!
AVEM NEVOIE DE
1kg aripioare de pui
500g iaurt
sare
piper
boia
pudra de usturoi
500g faina
2linguri amidon
ulei pentru prajit
500g cartofi
CUM SE PROCEDEAZA
Aripioarele curatate,cu varfurile taiate apoi taiate si ce a ramas,le pui intr-un vas cu iaurt,sare,piper dupa gust,1lingura cu boia dupa preferinta,,1lingura pudra de usturoi,2linguri ulei,amesteci totul bine si lasi la frigider pana a doua zi
A doua zi,pregatesti intr-un castron faina,amidonul,2linguri boia iute,2linguri pudra de usturoi,1lingura cu sare,scoti aripioarele din iaurt,le adaugi in faina,amesteci bine
Scoti apoi aripioarele din faina,le scuturi putin pentru excesul de faina si le pui in vasul cu mult ulei incins
Intorci cu clestele iar dupa ce s-au rumenit,le scoti pe hartie de bucatarie
Separat prajesti cartofii taiati pai,dupa ce sunt facuti,scoti si pui pe farfurie alaturi de aripioare
Fiecare serveste cu ce doreste,eu am mancat cu sos de usturoi
Pofta buna!






2 comentarii:

  1. Ah, ce pofta mi s-a facut. Parca nu imi vine sa dau comanda la kfc, dar trebuie sa astept pana maine altfel, caci nu am in casa aproape nici un ingredient din reteta. Oricum, am salvat reteta pentru cand merg la magazin sa cumpar tot ce trebuie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa sunt foarte bune,merita incercate,multumesc de vizita!

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme