Mic dejun cu ciuperci si spanac

 Imi place cand aproape in fiecare dimineata,pregatesc la micul dejun tot felul de inventii de-ale mele care sunt super gustoase
AVEM NEVOIE DE
3linguri ulei
1/2ceapa
2ciuperci pleurotus,eu din astea am avut
100g baby spanac
4oua
100g cascaval ras
sare la nevoie
CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu ulei,calesti ceapa taiata marunt,adaugi ciupercile cubulete,dupa cateva minute,spanacul spalat sub jet de apa rece,sare,lasi pe foc pana scade apa amestecand mereu
Adaugi apoi ouale batute,amesteci iar dupa ce s-au facut,scoti pe farfurie si pui cascaval ras deasupra
Dupa ce ai scos pe farfurie,incalzesti grillul si prajesti felii de paine
apoi pe fiecare felie de paine pui omleta facuta si mananci,optional cu o salata de orice fel!
Sa va fie de folos!



Un comentariu:

  1. Ce repede se face mancarea asta si ce frumos arata! O sa pregatesc si eu in dimineata asta. Multumesc pentru idee! Dora

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme