Creveti la tigaie cu paste

 Am indraznit sa cumpar creveti proaspeti pentru ca au fost la un pret convenabil,nu am cumparat niciodata proaspeti dar acum ma bucur ca i-am cumparat pentru mi-au placut si in general imi plac fructele de mare!
Ceea ce ma bucura foarte mult,e ca sotului meu nu-i plac si uite asa le mananc singura!😉
AVEM NEVOIE DE
250g creveti proaspeti
50g unt
putin busuioc
fulgi de ardei iute
50g tagliatelle
20ml vin alb
CUM SE PROCEDEAZA
Speli crevetii sub jet de apa rece,apoi ii pui in tigaia cu unt pe foc si amesteci
Adaugi fulgii de ardei,3-4linguri cu vin alb,putin busuioc uscat daca nu ai verde,lasi pe foc amestecand pana se evatora alcoolul apoi amesteci cu pastele fierte separat si scurse
Dupa omogenizare,pui pe farfurie si servesti
Pofta buna!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme