luni, 10 decembrie 2012

Supa lui Mos Craciun

Este de fapt o supa de morcov;nu stiu ce mi-a venit sa-i spun asa,m-am gandit ca renii mosului mananca morcovi!!!!(am dat in mintea copiilor)
Ingrediente:500g morcov,2cepe,2cartofi,3-4catei de usturoi,1varf de lingurita praf de ghimbir,sare,piper,2linguri ulei de masline

Intr-un vas se pun legumele la fiert,curatate,spalate si taiate;dupa fierbere,se strecoara,se paseaza cu blenderul vertical,dupa care se amesteca cu supa de la fiert,in functie de gustul fiecaruia(mai groasa sau mai zemoasa);se pune din nou pe foc,se condimenteaza,se adauga uleiul,dupa care se poate servi cu patrunjel deasupra.Recomand tuturor,este foarte delicioasa;dat fiind faptul ca morcovul este dulce,in functie de gusturi se poate adauga 1-2mere ionatane.Dupa gustul meu,am facut-o mai subtire!!

8 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

Buna supita.O sa ii placa mosului...

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mosul ar fi foarte incantat de asa supa,este plina de vitamine!Una peste alta,imi place mult si am sa o incerc!Te pup!

Danutza spunea...

Ce bine arata! Sunt sigura ca ii place si Mosului :)
Pup!

Adina spunea...

Ce mult imi place supica asta si prezentarea...fara cuvinte!:)

Sidy spunea...

Gata...m-ai lamurit !
Uite acum vin la o farfurie, cat inca este aburinda.....
Te tzuc cu drag !

Rochii de vara spunea...

Sunteti de nota 10 doamna! Asa cum prezentarea unei portii de mancare are rolul de a stimula papilele gustative, asa si titlul unei retete te face sa fii foarte incantat de noul fel de mancare gatit! Super idee ati avut cu titlul, acum aveti o supa festiva!!! :)

Daniela spunea...

La ce vreme este afara,Mosul sigur va fi incintat de supa fierbinte !

Alina Vicu spunea...

Delicioasa supa! Tare as vrea sa fiu eu in locul mosului ;)

Trimiteţi un comentariu

Multumesc de vizita,de comenariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More