Supa de vita

Imi place mult carnea de vita in general dar supa as manca non stop,de aceea de cate ori mi-e pofta,cumpar multe oase nu neaparat rasol,pot fi si goale si uite-asa imi fac pofta!
AVEM NEVOIE DE:
oase de vita(nu am cantitate pentru ca eu cumpar cate 3-4kg)
legume pentru supa(morcov,telina,patrunjel radacina)
sare
2cartofi
taitei
CUM SE PROCEDEAZA:
Oasele spalate,le pun in oala mare impreuna cu legumele curatate si taiate,umplu oala cu apa,adaug 1lingura rasa cu sare si le las pe foc pana scade apa la jumatate
Scot oasele,strecor supa,o pun din nou intr-o oala mai mica,pun cartofii sa fiarba curatati si taiati cubulete,scot de pe oase care au carne si o tai marunt,completez cu apa(nu multa pentru ca nu mai are acelas gust),iar dupa ce cartofii sunt fierti,adaug 1-2 cuiburi de taitei iar dupa cateva clocote potrivesc de gust apoi opresc focul
Serveste fiecare cum doreste dar mie-mi place fierbinte!se spune ca faci riduri daca mananci mancare fierbinte,ei bine mie nu mi-e frica de riduri si mananc asa cum imi place!
Un alt an 2018 un alt castronel,aceeasi reteta

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme