Mic dejun pentru barbati


De foarte mult timp,am primit niste forme ciudate pe care nu le pot folosi in public,nici chiar in familie unde sunt copii;doar pe aceasta,avand forma de buze,de aceea am numit mic dejun pentru barbati

Ingrediente:paine toast,felii de salam ,oua,sare,piper,putin cascaval,1fir de ceapa verde pentru ornat

Am facut o omleta din oua,sare,piper si putin cascaval ras,pentru ca omleta sa fie perfecta,pun sa se incinga tigaia de tefal,rastorn ouale,dau focul la minim,pun capacul si in cateva minute omleta este gata;la fel procedez si cu feliile de salam;feliile de paine le tai cu forma,apoi le prajesc,deasupra,tot taiat cu forma pun omleta si salamul ornez si-i dau sotului micul dejun.Nu e cine stie ce reteta,m-am jucat intr-o zi,neavand ce face.

2 comentarii:

  1. M-a trimis Sidy sa iau micul dejun la Galati !
    Arata foarte fain, aroma a ajuns deja la nasul meu, mai urmeaza sa vad daca domnul Barbu ma ia la bataie sau nu......
    Saru'mana pentru micul dejun !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cotizo,cotizo!!!!!daca-mi spuneai si numele real,comentam in alt mod asa, doar cu politete iti spun multumesc de vizita si te mai astept!!
    Dar domnul Barbu,cine-i domnul Barbu???

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme