Briose cu dovleac

 Mie nu-mi place nimic cu dovleac dar sotul meu a spus ca sunt foarte bune,dovada ca nu a mai ramas nimic pe platou!

AVEM NEVOIE DE
250g dovleac copt
300g faina
1plic praf de copt
4linguri zahar
150g unt
3oua
un praf de sare
100ml lapte
1lingura scortisoara
esenta de vanilie
1plic glazura de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA
Faci o crema fina din unt moale,1/2lingurita cu sare si zahar,adaugi esenta de vanilie si dovleacul pasat apoi amestecul de faina cernuta cu praful de copt si scortisoara adaugata cate putin,intercaland cu laptele caldut
 

 
 
Dupa cum se vede,eu am pus la blender sa-mi usurez munca!
Dupa omogenizare,umpli formele unse cu unt si la cuptor vor sta pana se rumenesc si vor trece testul cu scobitoarea
 

 Dupa ce s-au copt se scot pe gratar sa se raceasca,timp in care pregatesti glazura conform indicatiilor de pe plic,torni peste fiecare,presari ornamente apoi le pui pe platou
 

 
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme